2014. október 12., vasárnap

Üdv a blogon!

Sziasztok!
Az az igazság, hogy nem tudom, mit is írhatnék ebbe a prológus előtti kis bejegyzésbe. Az ötlet úgy jött, hogy elkezdtem nézni a Teen Wolf nevezetű sorozatot, és keresgéltem, hátha találok egy blogot, ami egy ilyen fanfictiont. Hát, kissé elszomorodtam, mikor láttam, hogy a blogger világban igen kevés ilyen blog van. Gondoltam, miért is ne legyen pont nekem egy blogom? Már csak az volt  a baj, hogy nem tudtam, hogy pontosan kinek  a szemszögéből is írhatnám a történetet. Végül két lehetséges szereplő között vacilláltam, de mivel teljes mértékben választásképtelen vagyok, megalkotom mindkettőt. Az egyiket itt olvashatjátok,  a másikat pedig hamarosan megtekinthetitek. Elárulom, Allison szemszögéből fog íródni, kissé szerelmesebb vonalon. Persze ebben  a blogban is található majd némi szerelmi szál, de inkább az akciódús blogokba sorolnám. Nos, miután az időt elbeszéltem, csak mert nem tudok mit írni, most jöjjön  a szokásos sablonszöveg: Üdvözöllek a blogon, remélem tetszeni fog, amit itt látsz!
Prológus várható időpontja: 2014. 10. 20.
Addig is megírok még néhány részt.

Hát, remélem ez annyira nem vette el a kedveteket a blogtól, majd a későbbiekben is benéztek hozzám, és hagytok magatok után egy kis nyomot!

Várható dolgok a prológusból:
- Egy visszaemlékezéshez hasonlóan megírt ismertető
- Már akció jeleneteket is tartalmazni fog, de nem annyit, mint egy átlagos rész.
- Eléggé hosszú lesz prológushoz képest.

Több dolgot nem áll szándékomban elárulni, hiszen hamarosan úgy is elolvashatjátok a prológust. Addig is gyönyörködjetek a  designban (én is azt teszem, egyszerűen imádom, és még egyszer köszönöm a Creative Design-nak) , nézzetek bele az oldalakba (ugyan még nem volt időm feltölteni őket, de holnap megteszem) , írjatok chatbe, vagy csak időzzetek el.

Jó szórakozást!

Ölel titeket:
Az írónő

1 megjegyzés:

  1. Már nagyon várom a Prológust :) Főleg hogy a szülinapomkor rakod fel :D

    VálaszTörlés